کیسه خواب آمریکایی مناسب سفر در دل طبیعت
وبلاگی در زمینه سفر ,گردشگری و صنعت توریسم

سه شنبه 27 خرداد 1399
ن : بنفشه

کیسه خواب آمریکایی مناسب سفر در دل طبیعت

خوابی آرام و مطمئن در طبیعت

در هنگام کوهنوردی و گردشگری  یک کیسه خواب بزرگ و راحت و گرم و نرم شما را به هنگام خواب شبانه عالی برای ماجراجویی روزهای بعد آماده و سرحال میکند. چیزی ازار دهنده تر از خواب بد در تورهای گردشگری و ماجراجویی نیست! تعداد زیادی از این کیسه ها وجود دارد که در انتخاب باید موارد بسیاری را در نظر بگیرید.

برای اکثر گردشگران کیسه خواب جزء مهمی از سیستم خوابیدن در طبیعت را تشکیل می دهد. یک کیسه ی خواب خوب متناسب با قد شماست، حرارت بدن را حفظ میکند. وزن آن سبک و دارای قابلیت فشرده شدن است. گرمای این کیسه توسط ماده عایقی که در بین آن قرار دارد و باعث حبس هوا در بین خود میشود، بوجود می آید. این لایه عایقی برای هوای گرم درون و هوای سرد بیرون کیسه است. اینکه هر کیسه خواب در گرم نگه داشتن بدن چقدر میتواند موثر باشد، بستگی به مقدار این مواد عایق، ضخامت یا پف کردن آن، اندازه (اگر اندازه بدن شما باشد) و استیل آن دارد.

 

 

محافظت در گرما و سرما

کیسه خواب یک روکش عایق برای یک شخص است ، در اصل یک لحاف سبک است که می تواند با یک زیپ برای مانند لوله بسته شود که به عنوان یک ملافه سبک و قابل حمل در شرایطی که فرد در خارج از منزل مثل هنگام کمپینگ ، پیاده روی ، کوهنوردی و … خوابیده عمل می کند. هدف اصلی آن تأمین گرما و عایق حرارتی از طریق عایق بندی مصنوعی است. همچنین به طور معمول دارای یک پوشش مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت است که تا حدی در برابر سرمازدگی و کاهش نور از آن محافظت می کند.

ضد آب

مقاوم در برابر آتش

مقاومت تا دمای منفی ۱۵درجه

اندازه طولی  ۲۰۰ ساتتیمتر

دارای الیاف مصنوعی با قدرت گرمایی بالا

 

 

جهت سفارش کیسه خواب آمریکایی به فروشگاه اینترنتی لردیا مراجعه کنید و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کیسه خواب آمریکایی

 

کلمات مرتبط: کیسه خواب، کیسه خواب آمریکایی، خرید کیسه خواب امریکایی، کیسه خواب ارزان، قیمت کیسه خواب، کیسه خواب اردو، کیسه خواب با کیفیت، کیسه خواب طبیعت، کیسه خواب کوهنوردی، کیسه خواب جنگل نوردی، کیسه خواب سفری، کیسه خواب مسافرت، کیسه خواب ضد آتش، کیسه خواب ضد آب، کیسه خواب همه کاره، کیسه خواب سبک، کیسه خواب ورزشی، کیسه خواب جدید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: کسب و کار گردشگری، رپرتاژ آگهی، ،
:: برچسب‌ها: کیسه خواب، کیسه خواب آمریکایی، خرید کیسه خواب امریکایی، کیسه خواب ارزان، قیمت کیسه خواب، کیسه خواب اردو، کیسه خواب با کیفیت، کیسه خواب طبیعت، کیسه خواب کوهنوردی، کیسه خواب جنگل نوردی، کیسه خواب سفری، کیسه خواب مسافرت، کیسه خواب ضد آتش، کیسه خواب ضد آب، کیسه خواب همه کاره، کیسه خواب سبک، کیسه خواب ورزشی، کیسه خواب جدید,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سفر نگار  و آدرس safarnegar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.